Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

ΠΟΙΑ παλιά ΜΕΓΑΛΗ ηθοποιός δίνει μάχη για να μην μπει ΦΥΛΑΚΗ;

Η οικονομική κρίση έχει γονατίσει τους πάντες στην Ελλάδα. Η συγκεκριμένη ηθοποιός μετά από δεκάδες ταινίες στα χρυσά χρόνια του κινηματογράφου, μετά από ρόλους που ξεχώρισαν , τώρα στην Ελλάδα του 2014… στη δύση της καλλιτεχνικής της καριέρας αλλά και της ζωής της αφού πρόκειται για προχωρημένης ηλικίας ντίβα….. δεν ξέρει τι να κάνει για να μην την κλείσουν φυλακή. Ο λόγος
για την Ρίκα Διαλυνά!
RIKADIALINA_271809571
Η ηθοποιός Ρίκα Διαλυνά έκανε μια αποκάλυψη σε συνέντευξη που έδωσε σε γνωστό περιοδικό ποικίλης ύλης.  Η ηθοποιός έζησε μεγάλες στιγμές κατά την διάρκεια της καριέρας της, με πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό της αλλά και αρκετό χρονικό διάστημα στο εξωτερικό για καριέρα.  Ο λόγος που επέστρεψε ήταν επειδή αρρώστησε η μητέρα της και ήθελε να βρίσκεται στο πλευρό της.
RIKA-DIALYNA-ENA
«Τα τέσσερα χρόνια που της απέμειναν , εγώ δεν κούνησα από την Ελλάδα. Οπότε μετά το ξέχασα το εξωτερικό, μου ήταν δύσκολο να φύγω ξανά και ν’ αφήσω πίσω τους δικούς μου», εξήγησε στο Χάι και συνέχισε για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει σήμερα. «Ζω μεταξύ εφορίας και τράπεζας, αγωνίζομαι να μην πάω φυλακή. Οι γονείς μου με έπεισαν να κάνω επενδύσεις , επειδή ήμουν σπάταλη και αυτή τη στιγμή έχω πέντε σπίτια, αλλά δεν μπορώ πια να πληρώνω τα χαράτσια. Έχω καταλήξει λογίστρια. Δεν μου είναι ευχάριστο να περνάω τη μέρα μου στην εφορία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ