Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Θούλη Σιδηροπούλου: Το ταπεινό αφιέρωμα της ψυχής μου στην επέτειο της μνήμης της Ποντιακής Γενοκτονίας.

Το ταπεινό αφιέρωμα της ψυχής μου στην επέτειο της μνήμης της Ποντιακής Γενοκτονίας...γιατί σαν αύριο ξημερώνει μια ημέρα οργής και τρόμου για όλους τους ανθρώπους του Κόσμου- Θούλη Σιδηροπούλου:
«"Σον πόλεμον Τραντέλλεννες, Ρωμέϊκα παλληκάρε" το Ποντιακό γένος, γένος μου πολυτίμητο, γένος μου ηρωϊκό, γεννημένο στην αρχέγονη Ελληνική ψυχή, ακόμη αδικαίωτο διαβαίνεις την Ιστορία, αδικαίωτο κουβαλάς τις μνήμες 3000 ετών από τις αλησμόνητες πατρίδες, αδικαίωτο και σήμερα σφαδάζεις για τους άταφους νεκρούς σου.
Ανήκω στην 4η γενιά των προσφύγων από τον Πόντο κι ο πόνος που μου κληρονόμησαν δεν
καταλαγιάζει, γιατί η μνήμη μας δεν δολοφονήθηκε, όσο κι αν προσπάθησαν... κι αυτή η συλλογική μνήμη καταριέται όχι μόνο τους δολοφόνους αλλά και τους σιωπηλούς, τους άφωνους, τους προσκυνημένους....Μέχρι την αληθινή δικαίωση μας θα αγωνιζόμαστε και θα επαναστατούμε μέχρι τέλους, προχωρώντας μαζί με τον Θεό μας "χλωμοί, πεινασμένοι, ανυπότακτοι", απροσκύνητοι, παιδιά Τραντέλλενων.
Κανένας δεν ξεχνά και τίποτε δεν ξεχνιέται.
19 Μαΐου 1916 Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων από την Τουρκία.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ